Dobrodošli na najstariji i najbolji forum o Hari Poteru! Iskusite Hogvorts školu iz prve ruke! Registrujte se, i postanite đak u školi o kojoj ste oduvek sanjali! Smatrajte da je vaša sova napokon stigla! Požurite, školska godina uskoro počinje!
Dobrodošli na najstariji i najbolji forum o Hari Poteru! Iskusite Hogvorts školu iz prve ruke! Registrujte se, i postanite đak u školi o kojoj ste oduvek sanjali! Smatrajte da je vaša sova napokon stigla! Požurite, školska godina uskoro počinje!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999)

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
Dr. Marija McLaggen™
Profesor
Profesor
Dr. Marija McLaggen™

Datum upisa : 31.10.2010

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999) Empty
PočaljiNaslov: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999)   Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999) EmptySub Jan 14 2012, 12:31

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999) Prisoner_of_Azkaban_cover
Nazad na vrh Ići dole
https://www.youtube.com/user/TooLost2BeSaved
Drako Melfoj
Normalac
Normalac
Drako Melfoj

Datum upisa : 29.03.2013

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999) Empty
PočaljiNaslov: Re: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999)   Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999) EmptyNed Apr 14 2013, 20:58

Danas sam je kupio na jednom štandu sa knjigama za 100 din. xD na srpskom
Prvo sam mislio da je polovna ali je stvarno dobro očuvana...Ima mnogo više opisa nego
film...
Nazad na vrh Ići dole

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (1999)
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1